Avatar billede sebander Nybegynder
21. maj 2011 - 17:40 Der er 1 kommentar

ubuntu driller!

Jeg sidder med min vens lenovo R61i som har fået ubuntu installeret. Det er en han har arvet og der er installeret ubuntu på, problemet ligger i at den starter op i ubuntu og ikke i windows xp. spørgsmålet lyder som følger: er der en mulighed for at få denne pc til at starte windows som første styresystem, så han er fri for at bladre ned til w-xp?
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. maj 2011 - 19:17 #1
Alt efter hvilken loader som anvendes, bør det bestemt være muligt at redigere default OS, og dermed ikke skulle vælge XP.
Man kan også sætte tiden ned, så der stort set ikke er tale om et valg.