Avatar billede Mr_Staun Nybegynder
21. maj 2011 - 17:26 Der er 3 kommentarer

Højtalere til max 2000kr.

Hej der ude!

Jeg søger et surround sound sæt med god bas til max 2000kr.
Jeg vil gerne bruge dem trådløst til min pc og alm. til mit tv.
Er det noget der kan lade sig gøre og hvis det kan hvad er så bedst?

Håber der sidder nogen der ude der har mere forstand på det end jeg har og som vil hjælpe mig :)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. maj 2011 - 21:20 #1
Er dit tv og pc koblet sammen med hdmi til afspilning af dvd film?

Jeg kender ikke umiddelbart disse sæt,og 2000 kr er jo ikke meget hvis begge systemer skal understøttes
Avatar billede repsakasper Juniormester
25. maj 2011 - 13:00 #2
Spørgsmålet er også, om det skal være surround sound sæt, altså med DVD-afspiller, eller om det kun skal være højtalerne, i så fald, skal din DVD-afspiller understøtte surround-sound.

Men da du går efter noget trådløst, kan jeg næsten gætte, at du også søger DVD/forstærker. Hvorvidt det er muligt at finde surround sound sæts med trådløs receiver i, det tvivler jeg dog på.

Umiddelbart er det eneste man kan finde, surround docks, altså sådan en surround dock, der er under fjernsynet: http://www.kelkoo.dk/ssc-126701-tr%C3%A5dl%C3%B8s-hjemmebiograf.html?sortby=price&price_min=0&price_max=2000

Tag selv og flyt prisen op til en 5-6.000, så kan du se hvornår de "rigtige" surround-sound anlæg kommer med på listen!
Men ja, det kan lade sig gøre at finde med trådløs internet, men du skal lede længe, for at finde en til 2.000, vil jeg tro. Uden trådløs ligger en nogenlunde hjemmebiografsæt allerede på en 1800-2500 kr. (Med nogenlunde mener jeg subwoofer, 5.1, og blu ray...)
Avatar billede repsakasper Juniormester
25. maj 2011 - 13:04 #3
Skal dog lige siges, at dem jeg linker til via Kelkoo er trådløse sammen, altså ikke til trådløs netværk, men at docken og subwoofteren kommunikerer trådløst! *OPS*

Men vil tro at dette nogenlunde passer beskrivelsen øverst:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/HTD6750WXE/samsung-5-1-3d-hjemmebiograf-ht-d6750
- Skal dog siges, at det nok godt kan findes lidt billigere end i elgiganten ;)