Avatar billede glonda Nybegynder
18. maj 2011 - 15:00 Der er 3 kommentarer

Søger denne gotiske font

Hej,

Jeg søger en bestemt skrift eller en der ligner den meget.

det er den fra http://www.victoriafrances.es/ "Victoria Frances"

nogen der ved hvad det er for en? eller kender en der minder om.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2011 - 16:53 #1
Hej glonda.

Jeg vil foreslå The King & Queen font. Er ikke helt den samme, men ligner meget. Kan hentes her: http://www.dafont.com/themes.php
Klik på Calligraphy under Script.

Hilsen
Lefty
Avatar billede glonda Nybegynder
18. maj 2011 - 20:55 #2
Hej Lefty,

Tak for forslaget det er en flot skrift. men det som er vigtigt er at forbogstavet er lidt ædelt og de efterfølgende små bogstaver er gotiske. Det behøver nødvendigvis ikke være gratis fonte. hvis jeg finder den rigtige til penge så det også en mulighed.

Mvh Linda
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2011 - 13:18 #3
På samme side er der en font kaldet Dominatrix. Måske den kan bruges.
Mvh.
Lefty