Avatar billede GreenMystery Nybegynder
16. maj 2011 - 23:17 Der er 6 kommentarer

Hej

En bmw 525 touring fra 2007 har aux indgang. Der er skærm, men ingen navigation og ingen dvd. Kan man alligevel se film på den? Via aux? hvis ikke, hvilke løsninger findes der?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2011 - 23:21 #1
Umm!! nu skal jeg lige se efter i min skuffe. Bum bummelum! Næ der var sørme ingen løsning.
Avatar billede kjeldsted Novice
17. maj 2011 - 00:06 #2
Altså. AUX er jo nu noget af et vidt begreb. Men normalt er AUX inputs via, RCA (også kendt som Phono), 3.5mm Jack eller Jack (balanceret eller ubalanceret). Men det er altså som regel til lydoverførsel.
Men nu ligger jeg ikke lige inde med en bmw 525 touring, så kan ikke give et 100% præcist svar uden at vide hvilke indgangsmuligheder der er.
Avatar billede GreenMystery Nybegynder
17. juni 2011 - 21:02 #3
accepteret svar
Avatar billede GreenMystery Nybegynder
02. juli 2011 - 01:22 #4
accept
Avatar billede kjeldsted Novice
13. juli 2011 - 11:31 #5
Er du kommet videre og kan vi få lukket dette spørgsmål?
Avatar billede kjeldsted Novice
30. august 2011 - 08:11 #6
Sker der noget hér???