Avatar billede kontorchefen Nybegynder
15. maj 2011 - 10:14 Der er 5 kommentarer

Database på nettet

Jeg har brug for en database, som kører via internettet og som skal kunne afvikles på alle PC'ere uanset windows og evt. office-version. Der skal endvidere være muligt at udtrække oplysninger i CSV-format. Nærmere beskrivelse fremsendes, såfremt der er nogen, som har en god ide.
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. maj 2011 - 11:00 #1
Database?
Er det ikke bare at købe et webhotel, så kan du vælge mysql eller mssql?
Avatar billede kontorchefen Nybegynder
15. maj 2011 - 11:07 #2
Hej Jakobdo
Jo, det har du måske ret i, men problemet er bl.a. at jeg ikke kender til mysql ell. mssql :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. maj 2011 - 11:43 #3
Så tror jeg du skal være lidt mere skarp på hvad du ønsker og skal bruge det til. Php og mysql kunne umiddelbart løse opgaven.
Avatar billede kontorchefen Nybegynder
15. maj 2011 - 13:04 #4
Jeg skal bruge det til mine kisoker, hvor personalet skal indtaste kassetrimlen i forbindelse med opgørelse af kassen.
Hvis du har en mailadresse har jeg sende en hardcopy af det
skærmbillede, som idag anvendes lokalt gennem Access.
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. maj 2011 - 13:29 #5
Kontakt mig helst via min kontakt formular på siden codebreaker.dk