Avatar billede Flynow Nybegynder
13. maj 2011 - 14:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Photoshop på en XenDesktop - billedet ser lilla ud på den tynde client

og umuliggøre hermed billedbehandling.

Har brug for at vide om der er andre der er løbet ind i samme eller et ligende problem.

Nvidia Quadro 4000 installeret på XenDesktop maskinen.
Avatar billede prodic Mester
13. maj 2011 - 14:57 #1
Hvilken farveprofil anvender billedet du åbner?
Den profil kan være beskadiget og skal erstattes/overskrives.
Avatar billede Flynow Nybegynder
18. maj 2011 - 15:09 #2
Hej Prodic,

Kan man erstatte den uden at skulle geninstallere og hvad hedder filen?

Hilsen
Henrik
Avatar billede prodic Mester
18. maj 2011 - 17:35 #3
Profilens navn afhænger af hvilken profil der er anvendt på billedet.
Det nemmeste er nok at undersøge hvilken profil billedet anvender og den vej rundt finde filnavnet og dets placering.
Placeringen varierer efter operativsystem, men du kan lede efter *.icc filer så finder sikkert den du leder efter.
Avatar billede Flynow Nybegynder
26. maj 2011 - 11:25 #4
Hej prodic,

Gider du ikke gensende din kommentaar men som et svar istedet ;)
Avatar billede prodic Mester
26. maj 2011 - 12:03 #5
Du må gerne smide et svar selv og acceptere det. Ellers tak. :-)
Avatar billede Flynow Nybegynder
20. august 2011 - 22:16 #6
lukker denne her da prodic ikke vil have point.