Avatar billede rikkeknop Nybegynder
10. maj 2011 - 10:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

grå bjælke for neden

Når jeg er inde i spille rum, er der en grå dæk bjælke for neden, som jeg ikke aner hvordan jeg får væk. Den sidder fast, dvs jeg kan ikke flytte med den. Hvordan fjerner jeg den.
Avatar billede nife Nybegynder
15. maj 2011 - 22:27 #1
Hej RikkeKnop

Når du skriver at du er inde i et spillerum - så gætter jeg på at du har startet din web-browser...

I bunden af en web-browser kan der findes en "status-linje" som kan vise noget forskelligt - afhængig af hvilken browser du har.

Benytter du Internet Explorer?
[højre-klik i det grå område øverst i vinduet, og se om der er sat et "flueben" ud for Statuslinje...]

Men skriv lige hvilken Browser du benytter - Det vil gøre det noget lettere at svare - og gerne med et ja eller nej til spørgsmålet om statuslinjen...

Er det kun når du er i et spillerum du ser den grå bjælke?
(og ikke når du er på alle andre hjemmesider...)
Hvis ja - Hvilket spillerum er det?

c",)
Avatar billede rikkeknop Nybegynder
16. maj 2011 - 11:24 #2
jeg har internet Explor, og der er ikke flueben på status linien, dvs. Jeg spiller på kom og vind, og det er først når jeg er inde i et rum, feks tunering yatzy at den kommer. Den er ikke på andre sider.
På den grå bjælke står følgende:
Udført.  (en globus) internet.  (en hængelås) med (en grøn pil).    (et forstørrelsesglas) hvori der står (100%)
Avatar billede nife Nybegynder
17. maj 2011 - 05:59 #3
Når du starter et spil på KomogVind åbnes spillet i et nyt vindue som pop-up. Den grå blælke i bunden her er "Statuslinjen".

Dette nye vindue vises uden navigations-knapperne og værktøjslinjer som du ellers har øverst i din browser, og vinduet følger åbenbart ikke indstillingerne fra din Internet Explorer - hvor du har valgt at Statuslinjen ikke skal vises.

Nu er statuslinjen heldigvis ikke så høj, men hvis man har en lille skærm er det altid ærgerligt at der er noget der fylder unødigt.

Men hvis ikke statuslinjen var synlig - så ville man fx ikke kunne zoome ud og ind.
Avatar billede rikkeknop Nybegynder
17. maj 2011 - 07:31 #4
tusind tak for dit svar, er blevet en del klogere.