Avatar billede Noekkerosen Nybegynder
08. maj 2011 - 19:57 Der er 1 kommentar

Windows media center fungere ikke i Windows 7

Hej
Jeg har en ACER ASPIRE L5100 computer som jeg bruger som mediecenter til mit fjernsyn. Oprindelig købte jeg computeren med Windows Vista og det kørte ikke særlig godt - kunne f.eks. ikke afspille DVD via Windows Media Center.
Derfor glædede jeg mig til Windows 7 kom, men det har desværre kun gjort det værere. Media centeret kan kun starte ordentlig op hvis computeren lige er genstaret og den kan slet ikke finde ud af at optage de programmer jeg beder den om!
Alle driver skulle være opdateret til windows 7, dog kan den ikke genkende Multimedie kortet (og jeg er heller ikke klar over hvad det er!)? Jeg har geninstalleret Windows 7 3 gange uden succes. Hvordan kommer jeg videre, med at finde løsningsmuligheder?
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. maj 2011 - 21:51 #1
Prøv at gå i enhedshåndteringen og se om du har noget der ligner dette?
http://imageshack.us/photo/my-images/17/enhedshndtering.png/