Avatar billede MCH1 Nybegynder
08. maj 2011 - 11:35 Der er 3 kommentarer

Ændring i musikfilens detaljer

Windows Vista.

Når man skal ændre i en musikfils detaljer (egenskaber -> [tab] Detaljer) og ændrer "Albumkunster", så ændres "Kunstnere" også når man klikker OK og lukker vinduet ned. Dvs. når man igen går i egenskaber/detaljer, så er BÅDE "Albumkunster" OG "Kunstnere" ændret til samme navn der står i "Albumkunstnere".

Det er i sig selv ikke et problem, hvis det drejer sig om en fil. Men når man har flere album, nogle med op til 200 filer, og man skal åbne dem, og ændre dem, to gange per fil, så er det MEGET tidskrævende.

Hvordan kan man ændre albumkunstner uden at ændre "kunstnere" samtidigt? (Så man kan gøre samme action for 200 filer ad gangen)
Avatar billede tubber Juniormester
08. maj 2011 - 11:54 #1
Måske det er sådan noget her du leder efter:
http://www.mymusictools.com/music_management_3/mp3tag_4.htm
Avatar billede MCH1 Nybegynder
08. maj 2011 - 23:14 #2
Tak! Super program - meget intuitivt!
Avatar billede tubber Juniormester
09. maj 2011 - 08:16 #3
Så smidder jeg da lige et svar :)

Glad for at kunne hjælpe :)