Avatar billede AlexKH7 Nybegynder
05. maj 2011 - 16:23 Der er 1 løsning

Flere adresser i rullegardin.

Hej alle.
Jeg ville blive sindsygt glad hvis nogen kunne fortælle mig hvordan jeg får flere end 5 adresser til at stå i rullegardinet ad gangen i internet explorer 9.

Jag havde samme problem i explorer 8 men der var der da flere end 5.
Problemet er at jeg gerne vil se en fed lang liste over ALLE de sider jeg har skrevet ind og har været inde på så jeg ikke skal til at skrive adressen hver gang.
Dette synes så bare ikke at kunne lade sig gøre :S efter som jeg kun kan se 5 ad gangen og skal slette dem for at se de neste. Hvor imod oversigt og favoritter kan jeg kraftedme se 50 steder jeg har været. JAMEN JEG VIL GERNE SE MIN ADRESSELISTE TAK :D

Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg er ved at blive sindsyg :)

På forhånd tak.
Avatar billede AlexKH7 Nybegynder
04. september 2011 - 21:59 #1
Intet svar.