Avatar billede KHHP Juniormester
03. maj 2011 - 10:33 Der er 1 løsning

Adobe Premiere

Hej
Har lavet en DIVX kodet AVI fil i Hypercam 3 og skal nu have det lagt ind i Adobe Premiere CS5(v5.0.3), men problemet er at den kun importerer lyden, og ikke video og lyd. klippet er ca. 7 minutter langt. Det mærkelige er, at jeg godt kan importere en fil med samme kodning, som kun er ca. 1½ minut og det virker fint.
Hvad gør jeg nu?
Skal jeg optage klippet fra ny og prøve igen, eller findes der en måde at få det til at virke på. Jeg ved at klippet ikke er beskadiget, da jeg godt kan afspille det i både VLC og Windows Media Player.
Avatar billede peerloekke Nybegynder
03. maj 2011 - 19:33 #1
prøv at convertere videoen til et andet format, sometider hjælper det