Avatar billede ebbesen Nybegynder
01. maj 2011 - 12:34 Der er 1 kommentar

Link til PP slide

Jeg har et Word dokument, hvor jeg gerne vil have links lagt ind til relevante slides i en PowerPoint fil.
Jeg  kan kun lave link/bogmærke til hele filen. Kan nogen fortælle mig, om jeg kan lave mere specifikke links mellem de to dokumenter?
Avatar billede tjp Mester
01. maj 2011 - 14:40 #1
Fra:
http://office.microsoft.com/da-dk/word-help/sammenkaede-eller-integrere-et-powerpoint-dias-HA010120811.aspx#BM4

Indsætte et sammenkædet eller integreret objekt fra en PowerPoint-præsentation

Du kan sammenkæde eller integrere et eller flere dias, eller du kan integrere en hel præsentation. Når du integrerer et PowerPoint-præsentationsobjekt i dokumentet, køres PowerPoint-diasshowet, når du dobbeltklikker på præsentationsobjektet i dokumentet. Du kan ikke redigere præsentationen i dokumentet. Et præsentationsobjekt kan kun integreres, ikke sammenkædes.

Åbn det Word-dokument og den PowerPoint-præsentation, som indeholder de data, der skal oprettes et sammenkædet eller integreret objekt fra.
Skift til PowerPoint, og vælg derefter hele præsentationen eller de ønskede dias.
Bemærk!    Hvis du vil vælge dias, skal du klikke på de ønskede dias i visningen Diassortering. Hvis du vil vælge en række dias, skal du holde SKIFT nede, mens du klikker på det første og det sidste dias i rækken. Hvis du vil vælge flere dias, som ikke er placeret efter hinanden, skal du holde CTRL nede, mens du klikker på de ønskede dias.