Avatar billede Knox82 Nybegynder
28. april 2011 - 21:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!! Mp3 til Wav 8.000 kHz CCITT u-Law

Hej.

I mit firma har vi scale ip telefoni, og jeg står for vedligholdelsen af dette. Jeg har nu fået til jobs at skifte vores ventemusik ud fra standard til en mp3 sang som chefen synes at være passende! Men den vil have sangen skal være .wav eller .mov... men har fået lavet sangen om til .wav filtype... men skriver den dette:

Lydfilen blev optaget i et ikke-angivet format.

Det understøttede WAV-filformat og attributter angives nedenfor. Kontroller, at din optagelse overholder disse indstilinger:
  Format: CCITT u-Law
  Attributter: 8.000 kHz, 8 bit, mono, 7 kbit/s

Hvordan får jeg lavet sangen om så den passer til dette??? Hvis jeg sætter sangen ned til 8.000 kHz fra 41.000 kHz (som den er) så spiller den meget langsomt. Håber i kan hjælpe
Avatar billede milter Ekspert
28. april 2011 - 21:32 #1
Hvilket program bruger du til konverteringen?

Hvis du eller firmaet er villig til at spendere lidt penge på et lydprogram, så burde dBpoweramp Music Converter kunne klare det:

http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm
Avatar billede Knox82 Nybegynder
28. april 2011 - 22:09 #2
Kan ikke huske hvad det hed, men det du har skrevet virkede!

Tusind tak. ;)
Avatar billede milter Ekspert
28. april 2011 - 22:46 #3
Velbekom :-)

Og hvis du skulle få lyst til at søge hjælp her på eksperten.dk en anden gang, så vil det være en god ide at læse FAQ'en igennem. Læs dem alle, men især disse om pointsystemet og hvornår man laver et "Svar"

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5