Avatar billede missklindt Nybegynder
28. april 2011 - 14:08 Der er 8 kommentarer

GIIIISP

har en lille opgave jeg ikke kan nå er der en der kan hjælpe? kan linke pdf samt de eksisterende filer til opgave. bonus bonus 150,-
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. april 2011 - 15:04 #1
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. april 2011 - 15:04 #2
"har en lille opgave jeg ikke kan nå"

Tror nu mere at du ikke er kompetent.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
28. april 2011 - 16:22 #3
jeg tænker også .. 150 kr = 10 mimnutters arbejder .. det burde da være til at presse ind ..
Avatar billede missklindt Nybegynder
28. april 2011 - 17:46 #4
tak det var da et positivt svar?? :-(

nu er det sådan at der er sket nogle ting i mit liv så jeg er bagud med denne opgave, og knokler for at nå alt andet jeg er bagud med og selv laver så...!!!!
Avatar billede missklindt Nybegynder
28. april 2011 - 17:47 #5
ja ikk og læs ovenstående, det er IKKE dovenskab eller mangel på kompetence, men er i tidsnød med andre opgaver men denne opgave SKAL afleveres..
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. april 2011 - 18:23 #6
Så lav den først.
Avatar billede peerloekke Nybegynder
03. maj 2011 - 19:57 #7
hvad er det for en tybe opgave?
-Matematik
-byggeprojekt
-software programering
-eller noget helt 4.
Avatar billede missklindt Nybegynder
03. maj 2011 - 21:14 #8
en forum opgave hvor man skal kunne hente kategorier, og kommentere trådene som skal vises.. kort fortalt :-)