Avatar billede nottelmann Novice
25. april 2011 - 18:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke opdaterer til IE9

Siger jeg mangler opdatering, har installeret SP2 og bruger Vista 32.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2011 - 19:03 #1
Ud fra det du skriver, så skal du lige forbi Microsoft Update og opdatere fuldt.
SP2 er ikke nok, da der er flere opdateringer end den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2011 - 19:03 #2
Husk at følge op på http://www.eksperten.dk/spm/935493
Avatar billede nottelmann Novice
25. april 2011 - 19:06 #3
Der er ikke flere opdateringer tilgængelig i Update...
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2011 - 19:14 #4
skriv til m$, og hvis de ikke vil/kan opgradere, så går du til firefox. Det argument plejer at få gang i deres support.
Avatar billede Blueeyez Mester
25. april 2011 - 20:02 #5
Prøvet og hente Internet Explore fra deres side og installere? Ellers kan du hente den her: http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/downloads/ie-8

Hvis det os fejler så ville det være rart med mere info om fejlen (:
25. april 2011 - 20:25 #6
Denne er nok mere rigtigt ->
http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/downloads/ie-9/worldwide-languages
Vælg passende sprog/version - gem instalationsfilen et sted du kan finde igen.
Luk alle programmer.
Kør instalationen...
Avatar billede nottelmann Novice
27. april 2011 - 19:02 #7
Prøver at installerer SP2 (alle sprog) og får at vide jeg først instalerer SP1, hvilket så prøver, men får meddelelsen at den er instaleret... SUK!

Gemte IE9 på en skive.
Avatar billede nottelmann Novice
27. april 2011 - 20:03 #8
Vil gerne lægge et ling ind til billede, men knappen virker ikke?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2011 - 20:44 #9
Hvilken knap???

link til billede virker ikke alligevel...

Sæt blot link ind som kommentar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2011 - 20:45 #10
Altså BB Code tags...
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2011 - 20:45 #11
27. april 2011 - 21:29 #12
...Kan ikke opdaterer til IE9... (Hvad skriver den da ?)
Avatar billede nottelmann Novice
28. april 2011 - 05:50 #13
"Servicepack understøttes ikke

Installationsprogrammet understøtter ikke den service pack der er installeret på computeren. Gå online og installer den påkrævede opdatering, vend derefter tilbage installations siden for internet explore, og kør installationsprogrammet igen."

Herunder er der et link til siden for service pakker, som jeg ikke kan få lov at installere.

PC er tilmeldt aut, opdatering og er ca. 3 år gammel
28. april 2011 - 08:45 #14
... og du er helt sikker på at du har den rigtige version ?

#6 - Download 'pakken'
Install med trixet "HøjreMusseTast - Kør som Administrator..."
Avatar billede nottelmann Novice
19. maj 2011 - 10:38 #15
karise_larry det var ikke den rigtige ver. så point....
19. maj 2011 - 13:22 #16
Ping...