Avatar billede ivanouw Novice
25. april 2011 - 14:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gendanne faneblade og programer i Firefox 4?

Jeg har anbragt en del programtabs og faneblade på websider jeg ofte besøger, men da jeg havde flere Firefoxvinduer åbne, kom jeg til at lukke i en forkert rækkefølge, så Firefox nu ikke husker min 'hovedside' med alle fanebladene, men i stedet et af de sidst åbne vinduer.

Er der en måde hvor jeg kan få min 'hovedside' med faner osv. frem igen?
Avatar billede wanze Nybegynder
25. april 2011 - 16:26 #1
Nej, det eneste du umiddelbart kan gøre er at finde de lukkede sider i din historik.
Avatar billede conz Juniormester
25. april 2011 - 16:53 #2
Som #1 siger, så er der umiddelbart ikke noget at gøre, udover at finde siderne igen.

Fremover, så kan du, efter at du har åbnet alle de sider du gerne vil have, sætte dem alle som startside, under Indstillinger.
Så kan du altid trykke på startside-knappen for at få dem alle igen.
Avatar billede ivanouw Novice
25. april 2011 - 21:16 #3
Tak for hjælpen begge to. Det med startsiden var smart, betabyte. Send mig et 'svar', så jeg kan give dig points'ene
Avatar billede conz Juniormester
25. april 2011 - 23:52 #4
Velbekommen Ivan. =)