Avatar billede Kennethkt Nybegynder
21. april 2011 - 22:06 Der er 12 kommentarer

Min computer blev slukket under en opdatering

Min computer blev slukket under en opdatering og nu kan jeg ikke få den til at starte op igen. Den vil hele tiden opdatere det den mangler men nettet kan først komme på når vista er startet rigtigt op.Jeg har prøvet fejlsikkertilstand med og uden net uden at det hjælper.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. april 2011 - 08:05 #1
Kan du ikke gendanne til før problemet opstod?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2011 - 08:34 #2
Avatar billede Kennethkt Nybegynder
22. april 2011 - 10:26 #3
Jeg kan se at det problem jeg har er beskrevet som opdaterings fase 3 af 3 0%. Der er også en masse løsningsforslag men de virker ikke rigtigt for mig.
Der står jeg skal trykke f8 vælg reparer men så kommer min computer med en fejl.
Stop: 0xfffff98000a069e0,0xffffffffc0000034,0x00000000000000,000000000000000)

Jeg kar også prøver at hente en boot disk men kan ikke få den til at starte op. Hjælp
22. april 2011 - 10:43 #4
...boot disk men kan ikke få den til at starte op... - Hvilken ? - hvad sker der da ? Eller IKKE sker ?
Avatar billede Kennethkt Nybegynder
22. april 2011 - 10:56 #5
Jeg købte en windows vista 64-bit repair disk men den vil ikke starte op den starter bare op og går i dvale igen også starter den windows op igen og køre i loop med problemet 3 af 3 0%
22. april 2011 - 11:10 #6
... starter du 'rigtigt' op på den CD/DVD ?
Avatar billede Kennethkt Nybegynder
23. april 2011 - 16:32 #7
Jeg går ing i boot menuen og laver dvd drevet som første valg
23. april 2011 - 20:53 #8
... men er du sikker på at den DVD du selv har lavet (#5) virkelig er Bootbar ? Prøv den lige på en anden PC ...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Kennethkt Nybegynder
25. april 2011 - 00:04 #9
Du har helt ret den virker ikke. Jeg prøvede at teste med en version xp jeg havde til at ligge og den kunne den godt boote fra.Så jeg må på jagt igen efter et sted hvor jeg kan finde en boot cd fra. Har du nogle gode ideer. Jeg må sige at jeg er ved at opgive helt og købe en ny computer i stedet for jeg kan ikke engang få lov at formatere hardisken så jeg kunne købe mig en version 7 og lægge på istedet.
Avatar billede Kennethkt Nybegynder
25. april 2011 - 00:14 #10
Kender i noget til bootsuite 2011 kunne det måske være en mulighed eller er det bare spild af penge som alt det andet jeg har prøvet.
Avatar billede Kennethkt Nybegynder
26. april 2011 - 23:05 #12
Tak for hjælpen det bliver løsnngen