Avatar billede epoul Nybegynder
15. april 2011 - 14:19 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

solution center

Har en hp deskjet f4500 som fungerer ok,
men det tilsvarende hp solution center virker ikke mere, men siger at installationen ikke er færdig.
Hvordan kommer jeg videre? Har ikkke cd o.l
Avatar billede komsam Juniormester
16. april 2011 - 15:58 #1
Har du skiftet OS eller er programmet pludselig holdt op med at fungere?
Avatar billede epoul Nybegynder
16. april 2011 - 16:25 #2
Hat intet skiftet
Printeren kan fodt udskrive
men når jeg åbner SolutionCENTER SKRIVER DEN AT INSTALLATIONEN IKKE ER FÆRDIG.
Den kan kan heller ikke kommunikere med billedbehandlingsprogram
Avatar billede komsam Juniormester
16. april 2011 - 19:14 #3
Kunne tyde på en afbrudt opdatering. Ville gå på HP´s hjemmeside og prøve en opdatering. Eller fjerne programmet og geninstallere evt. fra hp hjemmeside. ps. du bør ikke sende dit indlæg som svar men som en kommentar, så prikken skal op i cirklen ovenover.
Avatar billede epoul Nybegynder
16. april 2011 - 20:41 #4
Kan man afinstallere og geninstallere? Der er ingen cd med printeren
Avatar billede epoul Nybegynder
17. april 2011 - 14:10 #5
Mange tak
Det fungerer
Venlig hilsen
Avatar billede epoul Nybegynder
30. april 2011 - 08:59 #6
Tak for svaret
Det funker igen
Venlig hilsen
epoul
Avatar billede komsam Juniormester
30. april 2011 - 09:50 #7
Rart når at det virker. MEN af/geninstallerede du? det er jo vigtigt for dig men også for andre brugere at vide hvordan du løste problemet. På forhånd tak.
Avatar billede epoul Nybegynder
30. april 2011 - 10:07 #8
Afinstallerede og fandt det nødvendige på hp's hjemmeside.
Ok og tak!
Avatar billede komsam Juniormester
30. april 2011 - 21:58 #9
Tak for din response. Den viser du er interesseret i at benytte  disse fora. Men jeg vil i den positive ånd bede dig kigge på  reglerne idet du bruger det lidt forkert, idet du skriver dit indlæg som svar. Se "oppe under : Få hjælp til Eksperten.dk
Avatar billede epoul Nybegynder
01. maj 2011 - 08:24 #10
Tak for hjælp og råd-
Er der så hermed afsluttet?
Avatar billede komsam Juniormester
01. maj 2011 - 19:15 #11
Nej desværre, se under :Behandling af svar . Det ser ud til du også har nogle point "hængende ude".
Avatar billede epoul Nybegynder
01. maj 2011 - 20:57 #12
Det ernoget svært at finde ud af.
Jeg vil gerne gipoints'ene
og gerne afslutte seancem
Hjælp
Avatar billede komsam Juniormester
01. maj 2011 - 22:17 #13
Jaaa måske men her er kopieret svar:  Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Når der er kommet et svar som du kan bruge, så klikker du ud for selve svaret i boksen "Acceptér dette svar". Derefter accepterer du svaret i den boks som dukker frem.

Er løsningen kommet gennem en kommentar, skal du stadig give point. Du skriver bare, at bruger XXX har løst problemet og beder vedkommende om et svar. Når svaret kommer, accepterer du bare dette