Avatar billede Slettet bruger
10. april 2011 - 11:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Optage på tv

Hejsa,

Jeg har et le46c755r2w samsung tv. Sidder og roder lidt med at optage til usb hdd. Jeg har et problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Optager jeg på f.eks tv2. Er der så nogen mulighed for at skifte kanal og se noget fra dr1 samtidig. (Så jeg kan se det fra tv2 senere) Når jeg prøver at skifte kanal, spørger den mig og jeg vil skifte kanal og stoppe optagningen. Kan det være rigtigt????
10. april 2011 - 11:44 #1
Der er sansynligvis kun én tuner i kassen; derfor kun én kanal ad gangen... som du oplever...

www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/lcd-tv/LE46C755R2WXXE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification
Avatar billede max-payne Nybegynder
10. april 2011 - 11:47 #2
Ja det er rigtigt.
Når du optager fra dit TV så bruger du Tuneren (modtageren) i TV'et. Og skifter du kanal så vil du skifte optage-kilde.
Avatar billede vbchristian Nybegynder
10. april 2011 - 14:53 #3
måske lidt urelevant men er det muligt at optage en input kanal som HDMI eller scart eller den slags?
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2011 - 18:53 #4
tak
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2011 - 09:45 #5
Ok een af jer der smider et svar, så i kan få pointene
27. december 2011 - 11:17 #6
Ping...