Avatar billede alfajens Nybegynder
06. april 2011 - 10:11 Der er 7 kommentarer

internet

hej jeg har instaleret internet explorer 9  og nu er boksen med funktioner og dis lige væk kan jeg komme tilbage til 8
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2011 - 10:32 #1
Systemgendannelse
Avatar billede haverslev Novice
06. april 2011 - 11:14 #2
Er det ikke blot fordi den er vist med de forenklede versionsvisning ?

Har du prøvet at klik på det blå tandhjul og lave nogle tilvalg ?

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Getting-started-with-Internet-Explorer-9
Avatar billede perhol Seniormester
06. april 2011 - 18:41 #3
"Tandhjulet" (der ligger funktionerne) ligger i højre side ud for fanebladene.
Du kan også få en menulinje tilbage hvis du vil.
Højreklik på et tomt område til højre for faneblade, her kan du vælge Menulinje, Favoritlinje, Kommandolinje og Statuslinje.
Avatar billede haverslev Novice
06. april 2011 - 19:28 #4
perhol > du læser jo overhovedet ikke hvad andre har skrevet og linker til
Avatar billede perhol Seniormester
06. april 2011 - 20:07 #5
haverslev> Nej , du har ret. Det har jeg ikke læst, jeg skrev blot det jeg selv har gjort.
Det er der vel ikke noget i vejen med.
Avatar billede perhol Seniormester
06. april 2011 - 20:11 #6
De samme oplysninger fremgår i øvrigt af Internet Explorer Hjælp. Dem havde jeg heller ikke læst.
Avatar billede haverslev Novice
16. maj 2011 - 08:57 #7