Avatar billede jorn_rudolph Nybegynder
04. april 2011 - 08:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Små ikoner på menu linien i Firefox 4 ?

Ja - Et lille spørgsmål om et meget lille emne :

Er det muligt at sætte små ikoner på menu linien i Firefox 4 ?

Jeg plejer at bruge denne
https://addons.mozilla.org/da/firefox/a ... ystal-svg/

Men producenten har lavet lidt om på den, så man ikke kan sætte ikoner på selve menu-linien (men stadig "inde i", som før).

Forstår I hvad jeg mener ?

Betyder jo ikke så meget, egentlig -
Dog kunne det da være rart med de små ikoner, som eye-candy i toppen af Firefox 4, som man er vandt til ...
Avatar billede jorn_rudolph Nybegynder
04. april 2011 - 08:40 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2011 - 09:05 #2
Der er flere af de "gamle" add ons der ikke virker i Firefox 4.
Det måtte jeg opleve da jeg opdaterede. Blandt andet no script og andre er ikke understøttet. Om det er det samme med dine ikoner burde du kunne se i indstillingerne på Firefox 4.
Avatar billede jorn_rudolph Nybegynder
05. april 2011 - 07:10 #3
Hmmm - Denne ad-ons skiftede nu FØR Firefox 4 kom.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. april 2011 - 08:12 #4
Prøvede lige at downloade add on. Jeg kunne godt få lov til at installere dem.
Så de skulle virke. Kunne se at de små ikoner i fanerne ændrede sig. Det er bare at gå igang.