Avatar billede a/s Nybegynder
01. april 2011 - 18:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg IE9 på dansk?

Jeg har netop opgraderet til IE9 fra IE9-beta-versionen, men nu er Menu bar, Favorites bar, Command bar + mange flere på engelsk og ikke på dansk som tidligere.

Hvordan ændre jeg sproget til dansk?
Avatar billede a/s Nybegynder
01. april 2011 - 18:26 #2
Hvordan afinstallerer jeg den engelske - og hvordan kommer jeg 'på nettet' igen når jeg skal hente den danske version?
Avatar billede pstidsen Novice
01. april 2011 - 18:33 #3
Du kunne bruge en anden browser, men prøv at gøre det omvendt. Altså indstaller dansk og så afinstaller engelsk (hvis det virker uden at afinstallere den engelske kan det være ligemeget ;))
Avatar billede a/s Nybegynder
02. april 2011 - 10:53 #4
Der er netop kommet et sprogopdatering til IE - og den har automatisk løst problemet.
Hvis du sender et svar vil jeg alligevel gerne honorere dig, tak.
Avatar billede pstidsen Novice
02. april 2011 - 18:01 #5
Det var godt det kom til at virke! :)
Avatar billede pstidsen Novice
02. april 2011 - 18:48 #6
Dejligt du har fået det til at virke.

Takker for point.