Avatar billede tobrukDk Novice
01. april 2011 - 13:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

<div id="boks" osv....

Jeg har fået hjælp af en her ind omkring den her kode, ;)

<div id="boks" style="background-image:url('capture.png'); width: 1100px; height: 500px;">

</div>

men det er sådan at nogle af min sider de er lidt længe endnu andre. og hvis jeg sæt auto på height så der hvor jeg bare skrevet utroligt lidt at den bare og der hvor jeg har skrevet.

det er sådan at jeg kun godt tænke mig at den gik helt ned ligemeget hvad!..

håber du forstår mig

du kan se det ind på b2f.dk :)
Avatar billede tobrukDk Novice
01. april 2011 - 15:56 #1
har selv klart den! så lukker den selv igen!
Avatar billede rofistick Nybegynder
02. april 2011 - 18:15 #2
Det du skal gøre, er at lave et baggrundsbillede på 1920x1px, som indeholder de 2 farver du bruger, altså den mørke blå, og den lyseblå, og evt. med den shadow du har. Du skal så sætte det billede ind som body background i din css, og repeat-y det.
Forstår du det?