Avatar billede marantz Nybegynder
30. marts 2011 - 11:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Google som søge maskine i Explorer 9

Hejsa,

Jeg kan ikke få ændret BING til Google i Explorer 9. Nogen som kan hjælpe.

Der hvor man burde kunne vælge, er kun Bing listet, og jeg synes ikke jeg kan tilføje andre.

På forhånd tak for hjælpen!!

/Lars
Avatar billede chw Nybegynder
30. marts 2011 - 12:38 #1
Gå ind på www.google.dk > vælg options (det lille tandjul) > vælg use current
Avatar billede marantz Nybegynder
30. marts 2011 - 13:00 #3
Hej igen,

Tak for forsøget, men den virker desværre ikke hos mig.
Avatar billede marantz Nybegynder
30. marts 2011 - 13:05 #4
Hej Haderslev,

Der har jeg været inde mange gange, men Google ligger der ikke. Har kun 45 muligheder, og Google er ikke en af dem.... Jeg kan heller ikke findet et felt hvor jeg kan søge andre end de 45.

Begynder så småt at savne version 8....
Avatar billede haverslev Novice
30. marts 2011 - 13:16 #5
Få du ikke et udvalg, hvor google er iblandt, når du trykker på linjen ‘Find more search providers' ?

Prøv evt. at "nulstille" IE og prøv igen.
Avatar billede chw Nybegynder
30. marts 2011 - 13:19 #6
Min fejl før...tænkte lige på den alm. startside.

Når du kommer ind og skal vælge, så prøv skift "da" ud med "in", så skulle du få flere valg...bl.a. google.

http://www.iegallery.com/in/addons/?feature=searchproviders
Avatar billede marantz Nybegynder
30. marts 2011 - 13:23 #7
Klasse... det virkede... Mange tak for hjælpen!!!
Avatar billede haverslev Novice
30. marts 2011 - 13:45 #8
??
Avatar billede marantz Nybegynder
30. marts 2011 - 16:40 #9
Hej igen,

Det var chw's svar som gav mig svar på spørgsmålet. Var det det, som du undrede dig over???

Mange hilsner
Lars