Avatar billede andreasen81 Nybegynder
26. marts 2011 - 09:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB-enhed ikke genkendt

Jeg har følgende spørgsmål.

Hvorledes fjerner jeg fejlen, USB-enhed ikke genkendt. Jeg har ikke kunne finde en løsning og har der for brug for jeres hjælp.

Jeg kører windows XP og fejlen dukkede lige pludselig op. Efter noget tid og mange forsøg på at rette fejlen, blev min min computer formateret. Dette hjalp dog ikke en disse. Jeg har min trådløse driver liggende på usbstick og da dette blev sat i, wupti så var fejlen der igen.

Jeg håber der er nogle som kan være behjælpelige.

Mvh.
Renè
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2011 - 10:37 #1
du kan jo finde din trådløse driver på deres hjemmeside så det er vel ikke så vigtigt

mange har haft hjælp ved at gøre det her

http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=197

hvis den kan skal du huske du mister alt hvad der ligger på den

lær så af det at man altid skal have backup af sine ting på andet medie

det kunne jo også være et storage på internettet

m.v.h
Avatar billede andreasen81 Nybegynder
26. marts 2011 - 14:50 #2
Det virker ikke!

Andre forslag?

Mvh.
René
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2011 - 16:00 #3
ja så er den død

den vil du ikke kunne lave

køb en ny og stol aldrig på elektronik
husk altid backup til andet medie
Avatar billede andreasen81 Nybegynder
26. marts 2011 - 20:42 #4
Mener du at mine usb porte er døde?

Problemet er i alle porte og kommer ved alle mine usb enheder. Selvom ingen usb enheder er tilsluttet, kommer fejlen alligevel.

Håber der kan kommer hjælp. Har snart prøvet alt!!!

Mvh.
René
Avatar billede andreasen81 Nybegynder
26. marts 2011 - 21:59 #5
Ingen computer-eksperter, som ligger inde med løsningen?? :D
Avatar billede andreasen81 Nybegynder
28. marts 2011 - 03:56 #6
Ingen løsning her. LUKKET