Avatar billede IRA89 Nybegynder
26. marts 2011 - 01:23 Der er 8 kommentarer

hjemmeopgaven til designskolen

Er der eventuelt nogle designstuderende med en ny eller gammel bestået hjemmeopgave til DK's designskole?? Jeg prøver selv at søge ind i år, men er lidt i tvivl om udformningen af opgaven - hvad det præcis de forventer, før den er bestået? og hvor "færdig" forventer de produktet er?
Så hvis der er nogen der kan komme med fif, råd eller meget gerne et link med deres egen gamle opgave, ville det være til stor hjælp.
Vh IRA89
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2011 - 19:23 #1
Hmm... jeg tror ikke at der er så mange af dem herinde. Har du prøvet på andre hjemmesider?
Avatar billede IRA89 Nybegynder
27. marts 2011 - 21:54 #2
okay så bare der var andre spørgsmål vedrørende design herinde, så måske var jeg heldig. Jeg kender ingen andre hjemmesider, hvor jeg kunne være heldig at finde noget. Desværre.
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2011 - 22:00 #3
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2011 - 22:01 #4
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2011 - 22:02 #5
Hov, det var mærkeligt. Men de virker da :-)
Avatar billede IRA89 Nybegynder
27. marts 2011 - 22:21 #6
tak for hjemmesiderne. :)
Jeg har faktisk været inde på dansk dynamit, og fandt faktisk en tråd, hvor folk havde linket til deres opgaver, men tror de er forældet - kan i hvert fald ikke komme ind på dem længere. Men jeg kan simpelhen ikke se hvordan jeg opretter en ny tråd derinde.

Ved ikke om du har en bruger derinde. Men jeg ville tro jeg skulle ind under min bruger, i opret indhold - men der sker ligesom ikke det helt store??
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2011 - 22:26 #7
Jeg kender ikke hjemmesiden så godt, men du skal nok logge ind, som du siger.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
21. april 2011 - 00:08 #8
Hvad med studieportalen?

Der er konstant nye tråde hvor studerende prøver at hjælpe hinanden på kryds og tværs.. Det kunne vel ikke skade at oprette en tråd derinde.:)

God påske