Avatar billede databasse Nybegynder
25. marts 2011 - 10:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdatering får Puteren til at løbe i sløjfe!

En win Vista skulle opdatere og ville så selv slukke. ved næste start kommer dette: Konfigurerer opdatering 3 af 3 sluk - - - - .
Så genstarter den, og det samme Cirkus starter forfra. Hvordan får jeg brudt denne sløjfe. Har prøvet F8 - gendan, reparer, - men den siger der ikke er nogle gendannelses gendannelses tidspunkter, selv om jeg før denne fejl konstaterede at der lå masser, af hvilket jeg brugte et 10 dage før d.d. ??
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2011 - 10:54 #1
vælg at reparere din windows ved at boote op på cd/dvd
du vælger instal og rep

den bibeholder så alt fra den gamle men ofte skal mange opdateringer hentes igen

http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

det er du nød til eller også nyinstall
m.v.h
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. marts 2011 - 12:03 #2
Hvis din PC. ikke er leveret med en instalations cd så hent denne torent.læs hele artiklen du skal også bruge programmet Utorent http://www.utorrent.com/downloads Ps. det er lovlig fildeling.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. marts 2011 - 12:05 #3
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2011 - 15:32 #4
Ingen af de ovennævnte forslag afhjælper desværre fejlen.

Følgende løsning virker både på Windows Vista og Windows 7, hvis man får reboot loop ved installation af opdateringer.

Man skal dog bruge installations CD eller Recovery CD. På visse Windows 7 installationer kan man komme til reparer direkte fra boot ved at trykke på F8 under opstart, men det kræver at Rescue filerne er korrekt installeret under installationen af Windows 7 (og det skere ikke altid).

Det man gør er at boote på CD'en, vælge install og så reparer. Vælg kommando prompt.

Det man skal gøre er at omdøbe c:\windows\winsxs\pending.xml til c:windows\winsxs\pending.old

Når man så genstarter efter at have gjort dette vil computeren ofte vist "konfigurerer opdatering 3 af 3 - 0%" igen, men springe dette punkt over efter noget tid og komme til login skærmen.

Man skal dog være opmærksom på at metoden ifølge Microsoft kan ødelægge din windows installation ,men jeg har aldrig oplevet nogle problemer og da de andre løsnings forslag (inkl. dem fra Microsoft) ikke virker må man jo tage chancen... det er ihvert fald hurtigere end at skulle geninstallere ;).