Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2011 - 03:52 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Out of memory at line...

Jeg får igen og igen denne meddelelse når jeg er på nettet:
http://img291.imageshack.us/i/felj02.jpg/
(Er vist ikke altid samme nummer.)

Det er meget generende.

Hvordan slipper jeg af med den?

Internet Explorer 8.
Windows XP Professional.
18. marts 2011 - 06:39 #1
PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2011 - 15:26 #2
Tak for svaret.

Jeg har deaktiveret tre. Ved ikke om der er mere jeg kan slå fra?: http://img683.imageshack.us/i/001frhb.jpg/
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2011 - 15:28 #3
Under søgemaskierne har jeg kun Google.
Under Acceleratorer ingen.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2011 - 15:30 #4
Ingen toolbars.
18. marts 2011 - 17:51 #5
[Opslag]
[Messeenger]
[Diagnose...]

Kan evt. også slåes fra ...

---
18. marts 2011 - 17:51 #6
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Der er en del muligheder...
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2011 - 00:11 #7
Hvad er det?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2011 - 00:59 #8
Syntes der er advarsler på nettet. Bl.a. om at den kan slette Dokumenter mappen.
19. marts 2011 - 09:46 #9
Ref #8 - hvor har du det fra ?

... skal jo ikke bare lukke øjenene og knaste i blinde...
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2011 - 14:04 #10
20. marts 2011 - 10:44 #11
... eller

http://www.pcworld.dk/art/11707 (Info fra PCWorld)
http://support.microsoft.com/fixit#tab0 (Info fra Microsoft)

http://go.microsoft.com/?linkid=9643522 (Direkte Download fra Microsoft)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2011 - 17:59 #12
Ja ok, men hvem ved, måske kan man også finde flere sider end den ene jeg har fundet, som peger den anden vej.
Men selvfølgelig, når selveste Microsoft anbefaler programmet, så må det vel være ok.

Jeg har i øvrigt mappen liggende på D i stedet for C, så måske vil den slet ikke kunne finde den. Ellers har jeg da backup af alt (skulle det alligevel ske).

Jeg prøver...
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2011 - 18:35 #13
Nu har jeg haft programmet åbnet. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal med det. Syntes ikke der er nogle af de steder man kan sætte flueben, at det giver mening. Dvs. punkt 1, 2 og 3. 4 og 5 forstår jeg slet ikke.

Hvad har det alt sammen med den fejlmedelelse at gøre?

PS. Får i øvrigt at vide den ikke kan bestemme min version af Explorer. (I fald det har nogen betydning.)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2011 - 21:24 #14
Måske jeg skal vente og se tiden lidt an. I dag har den indtil videre kun vist sig en gang (hvilket er en betydelig nedgang).
25. marts 2011 - 19:49 #16
(Hvordan går det her ?)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2011 - 23:15 #17
Må tilstå at jeg endnu ikke fået gjort noget af det, siden #1. Syntes ikke rigitg jeg kunne finde ud af hvad af det jeg skulle gå i gang med, så valgte at vente og se om det gik i sig selv.
De seneste dage har jeg ikke set noget til den, så ved ikke om den er væk, eller om det er midlertidigt.

Du må gerne få pointene nu. Kommer den igen, går jeg igang med det. Og hjælper det ikke, giver jeg alligevel op (og point samler jeg ikke på).

Hvis der skal lukkes nu...
29. marts 2011 - 06:49 #18
Ping ?