Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2011 - 18:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Link til PDF i Publisher

Hej,

Jeg er ved at lave en hjemmeside i MS Publisher, men det driller mig når jeg skal linke til PDF filer.

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gør?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2011 - 10:01 #2
Tak for det hurtige svar.

Det hjalp mig, men der knytter sig lige et par spørgsmål til.

Det navn jeg skal ændre i den kode jeg kopierer, skal jeg da bare skrive navnet på den fil jeg skal ligge ud efterfulgt af .pdf? Filen er lagt ud på serveren.

Og - skal kodefragmentet bare ligge som en boks et tilfældigt sted på siden?
Avatar billede pstidsen Novice
18. marts 2011 - 11:55 #3
Citat fra link:
Første sæt enkelte anførselstegn. Udskift http://www.fourthcoffee.com/ med URL-adressen på den webside eller stien til den fil, som hyperlinket skal gå til.

du skrev: Og - skal kodefragmentet bare ligge som en boks et tilfældigt sted på siden?
Svar: Ja det tror jeg... Kender ikke Publisher
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:13 #4
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2011 - 19:36 #5
Tak