Avatar billede Malika Nybegynder
17. marts 2011 - 12:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

design

jeg skal lave en hjemmeside til en bilforhandler. Kan i komme nogen forslag hvordan toppen kan se ud???

Og en ting mere, Hvad for en photoshop kan man downloade, adobe photoshop 1 GB, den tager jo alt for meget plads..??
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2011 - 13:19 #1
Et strandkig med døde isbjørne ?
Et væltet vejtræ med bremsespor ?
Et bundt parkeringsbøder ?

ELLER en punkteret cykel i regnvejr ?
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. marts 2011 - 13:27 #2
Hvordan ser resten af hjemmesiden ud?

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål angående Photoshop? Jeg ved ikke hvor meget installations-programmet fylder. Installeret fylder min Photoshop 500 mb.
Avatar billede Malika Nybegynder
17. marts 2011 - 14:09 #3
#2 jeg har kun lavet frame til den, er lige begyndt på den, og det er min første hjemmeside...

Jeg mener til redigering af billeder bruger man photoshop, jeg var inde på adobe´s hjemmeside, adobe photoshop fylder ca. 1 GB.

https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=photoshop_elements&loc=da_dk
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
17. marts 2011 - 14:41 #4
Jeg vil forslå et meget højt banner med en fed bil, eller et zoom billede af en lækkert designet genstand på en bil.

Husk der er copyright på billeder, så du kan ik bare tage et fra nettet og bruge.

Ang photoshop, så kan jeg anbefale dig at bruge Fireworks CS, det er en mindre udgave af photoshop, specielt udviklet til webformål (også lavet af adobe) jeg har brugt det i 8-10 år og synes det er næsten på niveau med photoshop.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2011 - 20:32 #5
Apropos fede biler - Biler som virkelig elskes af deres ejere!

Cuba - alle deres biler er 40-50 år gamle og hysterisk flotte:
http://www.google.com/images?q=havana+cars

De må være perfekte som klippe-klistre-råmateriale!
Avatar billede janne123 Nybegynder
01. april 2011 - 11:26 #6
Her kan du downloade Adobe Photoshop CS5 Extended - pris 999 dollars :-)

http://www.adobe.com/products/photoshop/photoshopextended/whatisphotoshopextended/
Avatar billede Malika Nybegynder
25. september 2011 - 18:41 #7
Hey