Avatar billede Chewie Novice
10. marts 2011 - 09:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Total backup af min PC på bootable DVD/CD

Hej E!

Jeg har nu reinstalleret min PC, installeret alle drivere og programmer jeg bruger - nu vil jeg gerne lave et image/backup at det hele til på en DVD/CD jeg kan boote fra og på den måde lave en lyn reinstallation

Kender i et godt og simpelt program til dette ?
Avatar billede Chewie Novice
10. marts 2011 - 09:22 #1
Glemte lige at sige jeg køre Win7
Avatar billede Blandy Praktikant
10. marts 2011 - 09:39 #2
Du kan evt lave en ghost af dit styrersystem.
Avatar billede jaze Nybegynder
10. marts 2011 - 13:56 #3
Gå i dit kontrol panel og vælg ->Sikkerhedskopiering og gendannelse
Og opret herefter en systemrep disk, det er gratis og hurtigt, dette kan endvidere "løbende" opdateres, så du ikke skal helt tilbage fra scratch hvergang :D

/Jaze
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. marts 2011 - 14:33 #4
Gå i kontrolpanel sikkerhedskopi og gendannelse i øverste venstre hjørne
Tryk på opret en systemafbildning.
Læg mærke til uden at lægge min tråd som svar!
Avatar billede Chewie Novice
10. marts 2011 - 23:19 #5
Tak for gode svar

@poko1 så for du jo heller ikke nogle points som i sidste ende giver street-respekt
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. marts 2011 - 23:31 #6
Nej og som jeg har læst reglerne forbyder min opdragelse mig at lægge et svar uopfordret.men det kan jo også være lige meget da jeg ikke mere samler poient.men der er jo nogen der er så uforskammet at de lægger et svar uopfordret.
Avatar billede Chewie Novice
11. marts 2011 - 00:09 #7
Det er da spild af tid at skulle spørge efter svar .. hmm mærkelig regl
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2011 - 10:06 #8
Ja det er det måske. Men fordelen ved det er, at man ikke ved en fejl kommer til at acceptere den forkerte løsning.
Og når man så bruger dette fora for at finde løsninger på problemer, er det vigtigt at den bedste løsning er valgt.
Så der er jeg 100% enig med Poko1.