Avatar billede weblance Nybegynder
08. marts 2011 - 22:32 Der er 1 løsning

Hvorfor tager IMAP længere tid end MS Exchange?

Hej

Jeg har en medarbejder der har over 2200 emails i sin indbakke. Hvis han kobler op på vores MS Exchange server direkte med sin Outlook 2010, så tager det ikke ret lang tid at få adgang til alle sine mails. Men hvis han opretter en IMAP til selvsamme server og mails, så tager det 3-4 minutter hver gang han kobler på og synkroniserer sine mails.

Hvorfor tager IMAP så meget længere tid at synkronisere end Exchange gør?
Avatar billede weblance Nybegynder
16. juni 2011 - 21:04 #1
Lukker