Avatar billede vitos Nybegynder
06. marts 2011 - 21:03 Der er 9 kommentarer

problemer med computeren..

hej med jer her inde...
jeg har fået nogle problemer med men bærbare.. den har slettet nogle filer som bl.a har medført et jeg ikke kan bruge msn længere:-( og at jeg ikke kan slukke internet explorer...
den bærbare har også begyndt og sige der er noget galt og med den og der er kommet et ikon som siger: search settings has detecdet a change to your browser search settings
og igår aftes skrev den der var noget galt med vindows så den ikke kunne starte men heldigvis kunne den selv ordne så windows kunne starte igen.
har forsøgt med at geninstallere avast anti virus men den kunne ikke finde noget.
håber der er nogle som kan hjælpe med at få den til at køre ordenlig igen..
mvh thor
06. marts 2011 - 21:15 #1
Velkommen til E. ...

Først og fremmest ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede vitos Nybegynder
06. marts 2011 - 21:17 #2
det vista jeg har..
man tak for velkomsten og håber det bringer mig held ;-)
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2011 - 21:31 #3
Hvis det er noget som er sket pludselig kan du prøve systemgendannelse. Se http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/What-is-System-Restore
Avatar billede vitos Nybegynder
06. marts 2011 - 21:44 #4
hmm hvad skulle jeg lige bruge den side til...?
06. marts 2011 - 21:48 #5
... så har du vist ikke se/læst indholdet på siden ? *S* ...

---

Er det sket 'pludseligt' ?

---
Avatar billede vitos Nybegynder
06. marts 2011 - 21:54 #6
ja det er kommet pludselig syntes jeg... men om der har været optræk til det ved jeg ikke... har ikke så meget forstand på det..
ups ja det var min fejl;-) troede jeg skulle bruge siden www.runescapenews.dk  ;-)
Avatar billede vitos Nybegynder
06. marts 2011 - 22:51 #7
hmm nu har jeg forsøgt det... og har ikke den store ændring men den er stoppet med at sige der er noget galt ned i proces linjen...
nu er det stadig kun msn som ikke virker samt når jeg ikke kan lukke internet explorer :-(
håber der er nogle som har en ide eller to mere til hvad det kan være...
07. marts 2011 - 06:45 #8
Til Vista / WIN7 styresystem:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"

I boxen skriv: CHKDSK  C:  /F  /R  /V    -> ENTER

Genstart normalt - og la' den køre CHKDSK ved næste opstart...

---
og/eller
---

Til Vista / WIN7 styresystem:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
Skriv: SFC.exe    /Scannow    -> ENTER
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart...
Avatar billede vitos Nybegynder
14. marts 2011 - 08:54 #9
uhh nu ser det ud til det går den rigtige vej :-)
men har fundet et problem mere... :-( min msn virker ikke længere..
når jeg prøver og starte den skriver den_

c:\program files\ windows live\messenger\msnmsgr.exe

progtammet kunne ikke starte, fordi side om side-konfigurationen er forkert. yderligere oplysninger finder du i hændelseslogfilen

har forsøgt og geninstallere msn men dette har ikke hjulpet :-(
håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette lille bonus problem;-)