Avatar billede vuske Seniormester
04. marts 2011 - 16:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mit internet explore er langsom

Inden for den sidste uge er mit internet blevet meget langsomt så hjælp ønskes
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
04. marts 2011 - 16:36 #1
Du meget sparsom med dine oplysninger..? hvilket styresystem bruger du, og hvilken version af Internet Explorer har du?
Avatar billede pstidsen Novice
04. marts 2011 - 16:37 #2
Endelig en mere der har indset at IE er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsoooooooooooooooooooooooooooooom.............................
SKIFT TIL OPERA ELLER GOOGLE CHROME!!!!

Hvis du absolut vil beholde den *host*skod*host* browser, så prøv at se det her: http://www.eksperten.dk/guide/72 Ellers kan du prøve at rydde cache, midlertidige internetfiler osv.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
04. marts 2011 - 16:44 #3
Helt enig med pstidsen. Internet explorer er noget skidt, sendt fra djævlen selv. Skift heller til google chrome, firefox eller opera.. Det meget bedre. og meget mere sikkert.
04. marts 2011 - 17:06 #4
<vuske>: Der skal en DEL flere oplysniinger til !!!

PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips - jeg har set utallige IE setup med alt muligt skrammel Toolbar/AddOn's/... mere eller mindre frivilligt lagt ind..
Eksempel -> http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs268.ash1/19539_472716010108_421356810108_10883299_3467936_n.jpg

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
04. marts 2011 - 17:08 #5
Husk at opdatere dit IE, har dog hørt meget kritik af google crome s:
Avatar billede vuske Seniormester
04. marts 2011 - 17:10 #6
Jeg har prøvet Google chrome (samme problem) - midlertidige filer har jeg også ryddet - prøver lige med den ændring i regedit - mit styresystem er windows 7 32 bit servicepack 1 og sidste nye version af explorer (8)
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
04. marts 2011 - 19:32 #7
Hmm.. Den sidste nye version må være internet explorer 9 beta.

http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/products/ie-9/home

Meget flotter end nogle af forgængerne.
Avatar billede vuske Seniormester
06. april 2011 - 11:58 #9
Ingen løsning udefra jeg kunne bruge