Avatar billede lurup Ekspert
27. februar 2011 - 23:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Video_ts og Audio_ts til DVD

hvordan laver man en dvd som man kan bruge i en alm DVD afspiller når man har Video_ts og Audio_ts .

Jeg bruger DVD-r skiver....
Skal være nem ...vil gerne betale lidt for software.
Avatar billede superdrum Novice
28. februar 2011 - 00:00 #1
Hvis du f.eks. vælger "Nero burning ROM" og i menuen vælger at brænde en "movie-DVD", så skal du bare fylde både video_ts og audio_ts i den samme mappe til brænding, så finder "Nero" selv ud af resten...

Men, Nero burning ROM er ikke det billigste program. Prisen ligger omkring 50 Euro!, men det virker perfekt og er meget simpelt at bruge.
Avatar billede lurup Ekspert
28. februar 2011 - 01:24 #2
Tak
Avatar billede thov Forsker
28. februar 2011 - 08:41 #3
ConvertXtoDVD http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ er billgere.
Programmet kan konvertere fra forskellige formater til DVD, og er videofilerne for store (Over 4,7Gb DVD-r), bliver de krympet efter ønske.