Avatar billede donpousen Nybegynder
27. februar 2011 - 11:52 Der er 1 kommentar

Hjælp til PHPBB forum

Hej,

Jeg er på et forum, hvor det er lavet sådan, at man skal have en bruger for at læse med. Ikke alle kan oprette en bruger. Det er kun for "særligt udvalgte" så at sige.

Er det muligt, om nogen IT-kyndige, som ikke har adgang til forummet, kan "hacke" sig ind og læse med alligevel? I givet fald, hvordan gør de?

Umiddelbart er følgende oplysninger de eneste, jeg har: Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

På forhånd tak.

PS.

Hvis indlægget er postet det forkerte sted, bedes en admin flytte det.
Avatar billede zips Juniormester
27. februar 2011 - 13:18 #1
Ja der findes folk som kan hacke den slags, men det der er ikke mange og er sikker på at det i skrive om i det forum, ikke er noget de ønsker at hacke en side for at læse, ok hvis det er en terror side så har de læst det.

Med de få info om siden, skal man hacke alle de sider som har den tekst i bunden som du har skrevet, det står nemlig på rigtigt mange sider :-)