Avatar billede hklarlund Nybegynder
26. februar 2011 - 22:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 32-bit vs. 64-bit

Jeg kører Win7 Pro på en Lenovo W500 og oplever at IE8 nedsætter processortiden og skal ofte genstarte browsersessionerne - dødirriterende. Jeg kan se at der er meget aktivitet omkring *32. Jeg burde vel kun køre 64-bit eller ? Hvad gøre jeg ?
Afinstallere *32 ? Gode råde meget velkomne.
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. februar 2011 - 22:55 #1
64 bit er fremtiden, de fleste servere køre 64 bit i dag så det er her udviklingen ligger og også pengene.

Det er min egen fornemmelse at win 7 64 bit køre bedre end 32 bit så jeg er skiftet fuldstændig.

Du får især bedre udnyttelse af dine ram hvis du har mere end 4 Gb når du køre 64 bit
Avatar billede hklarlund Nybegynder
27. februar 2011 - 00:45 #2
Jeg håber på et råd. At 63-bit er bedre tænkte jeg nok !
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. februar 2011 - 00:59 #3
rådet ligger jo snublende nær. Reinstaller på en win 7 64 bit