Avatar billede __Jedi Nybegynder
25. februar 2011 - 09:38 Der er 1 løsning

C5 - Font størrelse i UdskriftMuligheder -> SKÆRM

Hej Eksperter i C5.

Jeg er godt nok tekniker og ingen kendskab til C5, men min regnskabs medarbejder spørger mig hvordan han kan stille på font størrelsen, når han vælger Udskriftmugligheder og derefter vælger SKÆRM.

Det er når han beder programmet om at udskrive en rapport til skærmen problemet opstår.

Teksten er meget småt og nærmest ulæselig. Vælger han derimod print til printeren, så han får det på papir, er opløsningen fin.

Er der nogen, som ved hvordan man kan sætte font størrelsen, så teksten kan læses på skærmen?

På forhånd tak
Avatar billede __Jedi Nybegynder
27. marts 2011 - 01:32 #1
Jeg lukker spørgsmål.