Avatar billede DePlex Nybegynder
23. februar 2011 - 16:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ideer til blog

Hej eksperter!

Jeg vil gerne starte en blog op, men mangler nogle ideer. Jeg vil skrive om programmering på et subdomæne så det skal ikke nævnes :) Udover det skriver jeg om nye gadgets og noget jeg kalder ugen facebook app. Men jeg synes stadig jeg mangler noget. Næsten alle ideer kan bruges så bare skriv!
PS. Ved ikke om den er i den rigtige kategori, men synes den passede bedst :-)

//DePlex
Avatar billede DePlex Nybegynder
24. februar 2011 - 16:12 #1
Ingen der har ideer?
Avatar billede DePlex Nybegynder
04. marts 2011 - 21:50 #2
lukker