Avatar billede aare_o Nybegynder
22. februar 2011 - 10:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skjul kalenderaftaler

Hej

Kan man på nogle måde skjule en kalenderaftale for en selv? Dvs. aftalen skal være synlig for andre, når de kigger fra deres computer på min kalender, men være skjult for mig, når jeg kigger på min egen computer. Jeg har en del gentagende daglige  aftaler, som gør min kalender meget uoverskuelig. Jeg vil gerne fortsat have dem, så jeg for en påmindelse på dem og evt. opdateringer.
Avatar billede baxx65 Nybegynder
22. februar 2011 - 11:48 #1
Vis - Aktuel visning - Tilpas aktuel visning

Tryk på Filter ...

Vælg fanen Avanceret

Vælg feltet Gentagelse - er lig med - (ingen)

Ovenstående skulle fjerne alle gentagne aftaler fra din kalender...
Avatar billede aare_o Nybegynder
22. februar 2011 - 14:17 #2
Tak! Det var lige det jeg skulle bruge :-)