Avatar billede micporn Nybegynder
16. februar 2011 - 10:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er der ikke en på denne klode der kan hjælpe mig med Skype, jeg har prøvet alt?

Det kunne bare være en kanon ide, hvis Skype havde et sted hvor jeg kunne få direkte hjælp, fordi jeg har prøvet alt hvad skype skriver at jeg skal gøre, men uden nogen bedring, det er da utroligt at det spiller på messenger, men kun delvist på skype, jeg har klar og tydelig lyd igennem fra dem jeg taler med men de kan ikke høre mig, og der er heller ikke noget udsving når jeg tester under lydindstillinger, men den afspiller fint lyden!

Det er bare surt når min Thai kone gerne vil tale med hendes søn i Thailand, surt-surt og atter surt......

Mvh Michael

Messenger er ikke så godt, som jeg har set at Skype er når det kører, så derfor vil jeg gerne have det orndet, hvis altså nogen kan hjælpe PLEASE-PLEASE!

Det skulle vel ikke være nødvendigt at gå ud og købe en mikrofon, når jeg har en i min Dell Inspiron 6400.
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. februar 2011 - 11:55 #1
Avatar billede micporn Nybegynder
16. februar 2011 - 13:28 #2
Der var ikke noget hjælp at hente der, fordi den står allerede sådan,- DESVÆRRE!
det er da helt utroligt det her p..

MVH Michael
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2011 - 12:57 #3
Har du været inde i enhedshåndteringen og set efter at alle dine drivere er på plads og at der ikker gule markeringer? det nytter jo ikke at købe extern microfon når det er samme lydkort der skal bruges!
Avatar billede morten-bork Nybegynder
22. marts 2011 - 23:03 #4
Har du været ind og skrue op for mic. inde i kontrolpernel under lyd indstillinger? det hjalp ved mig da jeg skulle bruge skype på en windows xp maskine.

www.computerfriend.dk
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 20:37 #5
Hej Poke1.

Dette problem har du fået løst for mig, men jeg kan ikke lukke dette spørgsmål?

Mvh
Michael
Avatar billede micporn Nybegynder
21. august 2011 - 20:38 #6
Jeg har fået det løst SORRY
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. august 2011 - 20:48 #7
Nej det er bare anden gang i dag at du ikke beder den der har givet dig det rigtige svar allerede i #2 om at lægge et svar som du kunne acceptere.