Avatar billede Dzeko Nybegynder
12. februar 2011 - 10:14 Der er 5 kommentarer

Hurtig bærbar

Jeg skal bruge en bærbar der gør så hver gang jeg klikker på min browser så går den til den destination jeg vil hen så hurtig som muligt

Fx. jeg trykker på et link, og så skal jeg være på destinationen linket fører hen på under få sekunder. Den skal altså være hurtig. MEGA EKSTREM HURTIG. I må gerne komme med nogle forskellige pris klasser. Billig og dyre må i gerne linke til.
12. februar 2011 - 10:39 #1
... men du har ikke være 'hurtig' til at pænt vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/spm/930287 ???
Avatar billede Ole_A Nybegynder
12. februar 2011 - 12:35 #2
For ekstrem hastighed, er det bedste at købe en god ny og så opgradere hardware fx. til SSD disk istedet for alm. harddisk, samt findes der software der trimmer din pc.
Avatar billede noltus Novice
12. februar 2011 - 12:45 #3
Her er en ekstrem hurtig bærbar http://www.youtube.com/watch?v=Gnne990lB_w
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2011 - 15:26 #4
Det du efterlyser har næsten intet med hastigheden på en pc at gøre.
Der skal du sørge for at du har en hurtig internet forbindelse.
Desuden skal du i din browser også forhindre indlæsning af flash, java, billeder o.s.v. således at det kun er tekst der indlæses.

Hvad præcist er det du skal, siden det skal gå så forbandet stærkt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2011 - 15:27 #5
#3 haha :)