Avatar billede darkwader Juniormester
11. februar 2011 - 19:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sløring af ansigter i Adobe Photoshop Elements 9

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg slører ansigter i Adobe Photoshop Elements 9

Syntes hjælpen er noget nær håbløs. Er der nogen der kan fortælle hvordan man sætter hjælpen op så man kan søge i den

På forhånd tak

Darkwader
Avatar billede webweaver Praktikant
11. februar 2011 - 19:44 #1
Det gør du med filteren "Gaussian Blur". Lav en selection på det du vil sløre og så brug filteret derpå.

Sidder selv med CS linien, så kan ikke guide dig nærmere omkring, hvor du finder dette filter henne, men der burde være et faneblad eller lignende med dem.
Avatar billede darkwader Juniormester
13. februar 2011 - 16:06 #2
Ja det var jo noget af svaret.
Men det der virkelig driller er at lave selektionen

Så det er det jeg efterlyser

MVH
Hunter14
Avatar billede darkwader Juniormester
13. februar 2011 - 16:08 #3
Systemmet drillede.
Du har tilsyneladende kun lavet en kommentar. Hvis du laver et svar, ryger fluks 60 point ind på din konto. Du har trods alt brugt lidt tid på at hjælpe mig på vej

MVH
Hunter 14
Avatar billede webweaver Praktikant
13. februar 2011 - 16:51 #4
Hej darkwader.

Jeps, smider stort set altid først et svar til sidst, når problemet er blevet løst. Fandt du så en løsning på din selection?

Og hermed et svar :)

Fortsat god weekend.
Avatar billede darkwader Juniormester
13. februar 2011 - 17:32 #5
Nej jeg bøvler stadig med selektionen. Så skulle der være en der sidder med svaret. Må denne endelig og meget gerne give lyd fra sig.

MVH
Hunter14
Avatar billede webweaver Praktikant
13. februar 2011 - 19:10 #6
Okay, hvad er det præcist der driller?

Det burde være lige til at lave en selection.
Se evt. her, http://tv.adobe.com/watch/learn-photoshop-elements-9/using-manual-selection-tools/

Og så skal du bruge filteret imens du har selectionen kørende.
Det burde ikke være nødvendigt at oprette et layer ovenpå, da den typisk vil melde fejl om at laget er tomt så.
Avatar billede darkwader Juniormester
14. februar 2011 - 18:58 #7
Ja det du kom med var det jeg ledte efter :-)

Så jeg takker dybt

Sagen Lukket :-)

MVH

Hunter14
Avatar billede edinmdk Nybegynder
25. december 2011 - 11:34 #8
Denne guide burde være svaret på dit problem.
- http://edinm.dk/hvordan-man-slorer-baggrunden-pa-et-billede/