Avatar billede bibiscor Nybegynder
29. juli 2001 - 15:37 Der er 14 kommentarer

hvor kan jeg downloade....?

Hvor kan jeg downloade divxfilm..altså hele film?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. juli 2001 - 15:41 #1
For det første  så hjælper det at give nogle points med

For det andet, er der en regle, på eksperten, som siger at den ikke må bruges til ulovlighedere
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 15:41 #2
*LUK* Illegal !
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. juli 2001 - 15:42 #3
ha var hurtigere end tdaugaard, det var jo helt vildt... :o)
Avatar billede poull Nybegynder
29. juli 2001 - 15:44 #4
Dette hører ikke hjemme på eksperten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 15:44 #5
dalbjerg:> hæ hæ .. man ka jo ik sidde her 24/7, vel ? *G*
Avatar billede bibiscor Nybegynder
29. juli 2001 - 15:47 #6
jamen jeg har ikke nogen point..desværre.....
derfor kunne det jo godt være at der var en venlig sjæl her alligevel, ikk?
Avatar billede dumdum Nybegynder
29. juli 2001 - 15:48 #7
Man er simpelthen en venlig sjæl, hvis man hjælper andre med at begå ulovligheder.

Hmm så kan jeg vist godt leve uden at være en \"venlig sjæl\" i denne her sammenhæng.
Avatar billede blyno Praktikant
29. juli 2001 - 15:50 #8
Der må da være lovlige hele divxfilm!!
(men det var jo nok ikke det der var ønsket!)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. juli 2001 - 15:56 #9
tja www.theparty.dk havde vist nok en lovligt divx film... :o)
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 16:03 #10
Hvem siger at der er ulovligt det han vil??? han spørger bare om hvor man kan divxfilm og så kæfter de to geder op med at det er noget ulovligt han vil have så lov lige røven...!!!
Tak - Jeg ved desværre ikke hvor man kan downloade dem henne
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. juli 2001 - 16:05 #11
altså hele film...

Tja, uhmm så er det nok FILM, han snakker om og ikke demoer, osv alt muligt andet lort...

Og æhh det er vist temmeligt tydeligt at det er ulovlige film han vil havde ikke.,..
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 16:08 #12
ja det er det det siger jeg også men han skriver ikke det skal være ulovlige film og det skal nok være en lovlig film et sted på nettet som er hel
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. juli 2001 - 17:53 #13
jeg har alle mine ferie film i divx
du har måske lyst til at hente?? :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. juli 2001 - 17:54 #14
altså film jeg selv har optaget