Avatar billede gigy Nybegynder
29. juli 2001 - 14:11 Der er 19 kommentarer

Logo til design firma;0)

Ja egentligt lyder det lidt dumt, at jeg beder andre om deres hjælp til et firma logo, da vi skal beskæftige sig med web-design o.l. Men efter flere forsøg, ville vi se om nogle andre har et godt bud, da et logo er en meget væsentlig ting for et firma.

Der er ikke nogle spicieller krav, men lidt hjælp er der dig>>

Baggrunden skal være hvid.
Selve logo teksten Cold, eller Cold Design.
Og farverne er egentlig op til dig/jer, med baige, lysselilla o.l.

Mvh

Jens

Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juli 2001 - 14:46 #1
Hvis det kun er et udkast du søger vil jeg gerne komme med et forslag (går nok et par dage).
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. juli 2001 - 15:08 #2
Måske noget ala dette?
http://www.stroehm.dk/cold_design.html
(Vælger du dette - skal jeg lige tegne det rent - så finder vi ud af farverne til den tid)

://stroehm
Avatar billede autodidakt Nybegynder
29. juli 2001 - 15:19 #3
Kan du bruge dette?
www.starvision.dk/cold.gif
Avatar billede gigy Nybegynder
29. juli 2001 - 15:22 #4
>>stroehm> Du har fat i noget af det helt rigtige, men venter lige et par dage hvis det er oki, vil lige se hvad andre har at byde på ;0)

Avatar billede stroehm Nybegynder
29. juli 2001 - 15:37 #5
Jeg kan da lave en hel designtemplate til jeres site hvis det skal være???
Avatar billede gigy Nybegynder
29. juli 2001 - 15:52 #6
stroehm>> Tak for din hurtige tilbagemelding, kan  du definere din mening med designtemplate, altså er det forskellige udkast af logoer eller??
Avatar billede peterkopi Nybegynder
29. juli 2001 - 16:53 #7
>autodidakt: Man kan ikke se dit forslag???
Avatar billede gigy Nybegynder
29. juli 2001 - 16:56 #8
peterkopi>> Jeg har set hans forslag, ik noget specielt kreativt eller grafisk, men et forsøg...
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. juli 2001 - 17:14 #9
Udkast til: webdesign / Visitkort / logo / brevpapir osv...
Avatar billede gigy Nybegynder
29. juli 2001 - 17:17 #10
Yup, men det er jo trosalt et web-dessign, firma, og vi er i gang med et stabilt design, som vi har forestillinger om skal blive vores præsentations site. Men vil gerne se eksempler, hvis du har tid og lyst da vi kunne se dine grafiske evner.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
29. juli 2001 - 18:39 #11
Jeg tror ikke jeg har tid og lyst til at lave et logo *F*.
Ikke for noget, gigy> Men hvis I på et tidspunkt bliver frustrerede over, hvor svært det danske sprog er, så retter jeg gerne stave-, tegnsætnings- og slåfejlene for jer. Selvom I hovedsageligt vil beskæftige \"sig\" med \"web-desssssign\" øger det \"trossssssalt\" troværdigheden ganske betydeligt med et korrekt sprogbrug 8-}
Avatar billede ezzuk Nybegynder
29. juli 2001 - 22:03 #12
lol, vil man sælge skal man også kunne formulere sig
Avatar billede autodidakt Nybegynder
30. juli 2001 - 06:39 #13
peterkopi>> ok banneret ligger der nu.

Syntes i ikke at det passer til den viden Cold Design ligger inde med. :-))
Avatar billede peterkopi Nybegynder
30. juli 2001 - 10:12 #14
Fremrægende gåt desajnet!
Avatar billede stroehm Nybegynder
30. juli 2001 - 11:36 #15
*LOL*
Slap nu lidt af rødder!!!
Avatar billede autodidakt Nybegynder
30. juli 2001 - 19:09 #16
Ok jeg trækker banneret tilbage, det kunne jo være siden blev kanon, så jeg må hellere passe på hvad jeg skriver. Men jeg vil have nogle point ;)
Avatar billede cpufan Juniormester
31. juli 2001 - 10:05 #17
Her er en i den lidt mere humoristiske genre...

http://www.adweb.dk/cold-logo.htm
Avatar billede troja Nybegynder
02. august 2001 - 23:39 #18
peterkopi> *LMAO*
/troja
Avatar billede cia26 Nybegynder
17. februar 2003 - 16:10 #19
igen en der tror han kan fuske sig til et gratis logo. Jeg vil sgu håbe, at det kommer nogen og ødelægger din lille forretning. Andre firmaer bataler penge for at få lavet sådan et logo makker... det burde du også gøre... det er det nogle af os andre lever af.