Avatar billede Hvepse Nybegynder
05. februar 2011 - 09:19 Der er 4 kommentarer

Fejl i oprettelse af guide

Hej Eksperten

Jeg har siddet lidt og skrevet en guide, men kan ikke trykke på 'se preview' eller 'offentliggør' knappen. Det vil sige jeg kan sagtens trykke på dem, men der sker ingenting. Jeg har så søgt lidt på jeres forum og set at problemet ikke er nyt

http://www.eksperten.dk/spm/925274

Jeg har prøvet både med IE 8.0, Firefox og Chrome, men ingen af delene virkede overhovedet. Mit ønske er så til jer at få lavet denne bug, med det samme, da det er irreterende og dårligt for brugeroplevelsen at bruge tid på en guide, og herefter finde ud af at man alligevel ikke kan få den sendt ind til jer.

Mvh Martin Rohwedder
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2011 - 10:40 #1
Kører du også Linux som brugeren i den anden tråd?
Jeg har ikke problemer her med det, med min XP maskine og Firefox 3,6.
Og dit styresystem fungerer i andre sammenhænge?
Avatar billede webweaver Praktikant
05. februar 2011 - 11:44 #2
Jeg tror at det handler om hvad der kommer i textarea'et. Det er samme bug som på spørgsmåls-sektionen, hvor man også kan sætte preview og submit knapperne ud af drift, hvis man poster noget bestemt kode.

Du skal ikke satse på at det bliver rettet. Der er ikke gjort noget ved de fleste andre ting, der er blevet nævnt gennem tiden herinde.
Avatar billede Hvepse Nybegynder
05. februar 2011 - 13:31 #3
Jeg kører på Windows 7 styresystem, og jeg havde ikke engang skrevet 'kode' da jeg ville prøve preview knappen etc, kun almindelig tekst.

Er da lidt ked af at høre at Eksperten måske ikke tager fejlene på deres system seriøst...

Håber at nogle vil råbe eksperten op da dette er dårligt for min brugeroplevelse af eksperten.dk
Avatar billede webweaver Praktikant
05. februar 2011 - 21:54 #4
Det er forsøgt før. Som regel no luck ...