Avatar billede VJM6000 Nybegynder
04. februar 2011 - 23:01 Der er 4 kommentarer

Spillebærbar

Hej

Jeg søger en bærbar der kan trække spil som "company of heroes" uden at grafikken skal sættes helt ned.
Skærmen skal helst være på 15 tommer. Den må ikke koste mere end 10.000 kr.

Tak på forhånd :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2011 - 23:09 #1
http://www.companyofheroes.com/game_info

En mid range pc vil kunne klare det spil med de krav.
Avatar billede VJM6000 Nybegynder
04. februar 2011 - 23:16 #2
Hvad svare en midrange computer til?
Avatar billede VJM6000 Nybegynder
05. februar 2011 - 00:20 #3
Avatar billede egidiussen Nybegynder
05. februar 2011 - 12:53 #4
Ja, det kan den godt.
Hvis du skal have en halv-vild gamer bærbar så kunne det være noget som det her:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=asus+G53&sp=all&pid=4386915

Dog vil jeg som John siger ikke vælge at bruge så mange penge hvis du ikke spiller meget.
Jeg ville nok selv vælge en mellemting som har god batteritid men samtidig har ok grafikkort og god processor - fx Acers TimelineX-serie (hedder vist 5820TG i 15")