Avatar billede sunlock Nybegynder
03. februar 2011 - 13:46 Der er 1 løsning

Cruise control og maven2

Jeg har lokalt Cruse control (den nyeste) installeret. Den bygger fint mine maven projekter. Jeg har en parent, som indeholder nogle properties som f.eks.:
<library.junit.version>3.8.1</library.junit.version>

Denne værdi bruges så af andre under projekter, og dette går godt. Så har jeg smidt det på vores build maskine, og nu knækker maven sig i lår tykke stråler. Den kan nemlig ikke opløse <library.junit.version>3.8.1</library.junit.version> - og jeg har "bare" kopieret alt over. Så intet er konfigureret anderledes, samme maven version, samme maven settings filer.

Hvad pokker går galt? Jeg er helt blank, har googlet nettet tyndt, men jeg bliver bare ikke klog...
Avatar billede sunlock Nybegynder
02. marts 2011 - 09:27 #1
Lukker - har ikke fundet en løsning :(