Avatar billede scorp-d Nybegynder
03. februar 2011 - 10:11 Der er 3 kommentarer

Prompt for user/password ved afsendelse af mails(Exchange)

Hej,

Et simpelt spørgsmål, er det muligt at sætte Outlook op til, som minimum, at bede om user/password ved afsendelse af mails ?

Det er ikke nok at man skal indtaste det når Outlook starter op.

Sidder på en arbejdsplads hvor, hvis man glemmer at låse sin computer, så er det garanteret at der er blevet sendt mails fra ens konto når man kommer tilbage, om at man giver kage dagen efter :-P


på forhånd tak
Scorp-D
Avatar billede Blandy Praktikant
03. februar 2011 - 10:20 #1
måske dette kan bruges. Det minder meget om din beskrivelse.

http://www.ehow.com/how_7341113_outlook-prompt-outgoing-password.html
Avatar billede scorp-d Nybegynder
03. februar 2011 - 10:22 #2
Det har jeg kigget på... men det er for SMTP... jeg benytter Exchange som nævnt i overskiften....

Ville bare være smart hvis det var en feature i outlook, så jeg slap for at lave et plugin...
Avatar billede tlaursen Nybegynder
04. februar 2011 - 08:58 #3
Installer din Digitale Signatur og sæt din Outlook op til at alle mails skal være digitalt signeret.
Så skal du hver gang skrive din kode til digital signatur.
/Thorsten
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester