Avatar billede gomsen Nybegynder
01. februar 2011 - 23:14 Der er 2 kommentarer

hjælp til grafikkort og cpu

hej,

jeg skal bruge et nyt grafikkort det må ikk koste mere end 900 og det skulle helst køre call of duty black ops...
så vil jeg høre om den her cpu er en god nok til de nye spil?
Produktbeskrivelse AMD Athlon II X3 445 / 3.1 GHz Processor
Produkttype Processor
Processortype AMD Athlon II X3 445
Flerkernet teknologi 3 kerner
64-bit Computing Ja
Kombatibel Processor Tilslutning Socket AM3
Antal processorer 1
Clock-frekvens 3.1 GHz
Fremstillingsproces 45 nm
Cachehukommelse L2 1.5 MB
Funktioner Enhanced SpeedStep technology, PowerNow! technology, HyperTransport teknologi, AMD64 teknologi, integreret hukommelsescontroller, Enhanced Virus Protection, AMD Cool'n'Quiet Technology, AMD Virtualization
Avatar billede bedt Nybegynder
02. februar 2011 - 11:25 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2011 - 20:32 #2
http://www.shg.dk/Grafikkort/Sapphire-Radeon-HD5770-(1-GB)-2202403.html

Så ville jeg nok vælge det du selv har kigget på.